Železniční most přes Rokytnou na vlečce do elektrárny Dukovany, Česká republika
Rekonstrukce mostu o devíti polích v celkové délce 270m na vlečce do elektrárny Dukovany.
Dálnice D1 Hubova – Ivachnova – most SO 201, Ružomberok, Slovensko
Dálnice D1 je nejstarší a nejdelší dálnice na území Slovenska.
Obchvat D6 Řevničov, Řevničov, Česká republika
Dva mosty místo jednoho. Čas jsou peníze. Obchvat města Řevničov.
Negrelliho viadukt, Praha, Česká republika
První a nejdelší železniční most přes řeku Vltavu v Praze je zrekonstruován.
Západní obchvat Sokolov – Svatava - Most, Sokolov, Česká republika
Most přes železniční trať a řeku Svatavu.
Dálnice D3 – Estakáda Podzávoz, Čadca, Slovensko
Efektivní výstavba mostů na dálnici D3, která po dokončení zabezpečí propojení hlavního města Bratislavy s Polskem.
Most Velemyšleves, Velemyšleves, Česká republika
Most Velemyšleves je v nejvyšším bodě vysoký 37 metrů.
Dálnice D1, Bertotovce, Slovensko
Tento most, dlouhý téměř 300 m, byl postaven s využitím systému MK a pne se více než 80 m nad terénem.
Železniční trať Mexico - Toluca, Mexiko
Všestrannost našich bednících prvků poskytla řešení, které si dokonale poradilo se stavbou navržených osmibokých pilířů a zároveň bylo výhodné pro klienta.
Most Estaiada, linka metra 4, Río de Janeiro, Brazílie
V Latinské Americe ještě nikdy předtím nebyl ke stavbě nakloněných pilířů závěsného lanového mostu použit samošplhací systém.
Dálnice Via Mangue, Recife, Brazílie
Pro stavbu tohoto mostu byly zvoleny nosníky MK, které se snadno přizpůsobily různým délkám požadovaných rozpětí.