ULMA na obchvatu Nové Paky na Jičínsku
Komunikace I/16 přes Novou Paku je značně využívána zejména při cestách směrem z Prahy do Krkonoš a je také důležitou spojnicí mezi závody automobilky Škoda v Mladé Boleslavi a Vrchlabí.
Společnost ULMA se podílí na dodávce mostů SO 201 a SO 203.
SO 201 - Most přes potok v km 0,820
Most převádí nově navrhovanou trasu silnice I/16 přes ploché údolí potoka Studénka spojujícího dvě vodní nádrže a dvě polní cesty zajišťující přístup k hájovně a k lesním pozemkům.
Mostní objekt je navržen jako monolitická předpjatá spojitá dvoutrámová konstrukce o 5 polích, uložená na dvojici hrncových ložisek. Založení je hlubinné na vrtaných pilotách.
ULMA dodává prostorovou skruž T-60 včetně montáže a demontáže. Vozíky pro bednění nosné konstrukce ze systému MECCANO + OMEGA si zákazník smontoval a přesouval do jednotlivých taktů sám.
SO 203 - Most přes železniční trať v km 2,951
Most převádí silnici I/16 přes hluboký zářez železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov Poříčí, traťový úsek 1401.
Zde ULMA dodávala bednění masivních opěr od základů až po závěrné zídky.